>  אנשים , מזון ותזונה
שוקולד מריר ואי ספיקת לב נסיונות קליניים שונים, בעבר, הראו שצריכת שוקולד מפחיתה מלחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי. נמצא יחס הפוך בין צריכת שוקולד למחלות קרדיו-וסקולריות. בגליון CIRCULATION האחרון מופיע מחקר, שבא לבדוק את הקשר בין צריכת שוקולד והארעות אי ספיקת לב.צריכת שוקולד במנה אחת עד שלוש מנות חודשיות ( שוקולד עתיר בקקאו) מפחית את הסיכון לאי ספיקת לב ב - 26% במהלך מעקב של 9 שנים.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
מים הרזיה שתי כוסות לפני הארוחה כנס החברה האמריקאית לכימיה, מביא מחקר מענין על תרומת שתית מים להפחתה במשקל. על פי המחקר המוצג, די בשתית 2 כוסות מים ( כרבע ליטר) לפני הארוחה כדי להפחית משמעותית במשקל. מחקר זה מתואר ע"י מחבריו, כמחקר המבוקר האקראי הראשון, המצביע על חשיבות שתית מים בהפחתה במשקל, עקב הפחתה של 70 - 90 קלוריות מכל ארוחה. "צרכני" המים שקלו פחות בצורה משמעותית מאילו שהיה בקבוצת הבקרה.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
דיאטה ופיתויים האם כאשר עושים דיאטה (מתאפקים מלאכול) קשה לנו יותר ללמוד למבחנים, כלומר להתאפק מלעשות דברים מהנים אחרים? התופעה הזאת נחקרה הרבה בשנים האחרונות. מכנים אותה Ego Deplation, "מיצוי האישיות", בתרגום חופשי לעברית. ההשערה היא שיש לנו כמות אנרגיה קבועה להתמודדות עם פיתויים, וככל שאנחנו מנצלים יותר ממנה, עבור פיתוי מסוג אחד, יקשה עלינו להשתמש בה כדי להתגבר על פיתויים מסוגים אחרים.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
תוספי סידן על פי הממצאים, נטילה של תוסף סידן סינטטי מעלה את הסיכון להתקף לב ב-20%. ההמלצה: לצרוך מהטבע. מחקר שבוצע בידי צוות חוקרים מאוניברסיטת אברדין הסקוטית בשיתוף מומחים מאוניברסיטת דרתמות' בארה"ב, מעלה את החשש שנטילת תוספי סידן במטרה לחזק את העצמות ולמנוע הופעת אוסטיאופורוזיס עלולה להגביר את הסיכון ללקות בהתקף לב. מחקר העל, פורסם בכתב העת British Medical Journal.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
גבינות כבשים מחקר שנערך באיטליה בדק ומצא כי צריכת גבינת חלב כבשים יכולה לסייע בהורדת רמות של סמנים הקשורים להופעת מחלות לב. חלב כבשים עשיר בחומצת שומן לינולאית מצומדת, שמסוגלת להאט את התהליך הטרשתי ולמנוע מחלות לב. חוקרים מאוניברסיטת פירנצה בדקו את ההשפעה של גבינת פקורינו, העשירה באופן טבעי בחומצת שומן לינולאית מצומדת (conjugated linoleic acid- CLA)על מדדים של דלקת.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
אומגה 3 מחקר חדש מצא כי חומצות שומן מסוג אומגה 3 עשויות לסייע בשמירה על בריאות ה DNA בקרב הסובלים ממחלות לב. החוקרים מצאו כי בהשוואה בין בעלי רמת אומגה 3 נמוכה בדמם (הרבע התחתון) לבין בעלי רמת אומגה 3 גבוהה בדמם (הרבע העליון), ניכר הבדל משמעותי בשיעור קיצור הטלומר של 62%. כלומר, ניכר תהליך הזדקנות איטי יותר. חומצות שומן מסוג אומגה 3 עוזרות למניעת יצירת רדיקלים חופשיים בתאי הדם הלבנים שנבחנו.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
תזונה צמחית ובריאות האישה דיאטה המבוססת על מזונות מהצומח בלבד (ללא בשר,ביצים,מוצרי חלב) עלולה לסכן את בריאות העצם. מחקר קליני התערבותי חדש שהתפרסם לאחרונה ב Journal of Women's Health הראה כי דיאטה המבוססת על מזונות מהצומח אינה מכילה מספיק רכיבים החיוניים לבריאות העצם גם אם היא קפדנית ומבוקרת. המחקר נערך בקרב 119 נשים ובחן את השפעת דיאטה מבוססת מזון מן הצומח.     המשך...
  >  אנשים , מזון ותזונה
הרשמה ללקט
דוא"ל
* להסרה
במבט לאחור
רשימת קטגוריות מלאה
אנשים וארגונים
עבודה ועובדים
אנשים פשוטים
אפשר גם אחרת
יוצאי הדופן והמיוחדים
אנשים , מחשבים ואינטרנט
קיבוצים ואנשי ההתיישבות
החברה החרדית
עולים חדשים ועולים ותיקים
עובדים זרים
תרמילאים ומטיילים
קשישים
אנשים והקונפליקט הישראלי-ערבי
בני נוער וצעירים
אנשים והמצב הכלכלי
סיפורי התמודדות
מחקרים ועיונים בפסיכולוגיה
מחקרים ועיונים ברפואה וביו-רפואה
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
הבריאות שלך
מחקרים ועיונים בסוציולוגיה
מחקרים ועיונים בחינוך
מחקרים ועיונים בספרות
מחקרים ועיונים בהיסטוריה
מחקרים ועיונים בדמוגרפיה
מחקרים ועיונים בביולוגיה ובמדעי החיים
אנשים בעת העתיקה
ילדים , אמהות ומשפחה
יזמים, אנשי עסקים ואנשי היי-טק
ביוגרפיות, זכרונות ותולדות חיים
שכול
ניצולי שואה
סרטי תעודה
ספרים חדשים
מדעים ואנשים
אנשים , מזון ותזונה
אנשים, טבע וסביבה
אנשים במרחב הניהול
הנצפים ביותר
אודות  |   צרו קשר  |   שלחו קישור  |   RSS  |   אתר צמתי מידע
נבנה ע"י אפוק