מקור וקרדיט: אתר MSNBC
עיבוד : דנה רוטמן , עורכת תוכן , מרילנד , ארה"ב
כשאנו חושבים על משחקי מחשב, התמונה העולה בראשינו באופן אינסטינקטיבי היא של נער או קבוצה של נערים המתגודדים סביב מסך המחשב או הטלויזיה ומשחקים אל תוך הלילה. מסתבר שהתמונה שלנו שגויה במקצת - בשנים האחרונות הולכת וגדלה הקבוצה המפתיעה ביותר עליה ניתן לחשוב בהקשר זה: אמהות. שינוי זה לא נעלם מעיניהן של החברות המייצרות את המשחקים, והן עוסקות בהתמדה בהתאמתם של משחקי המחשב לקהל יעד זה.
נתונים עדכניים מצביעים על כך ש-38% משחקני משחקי המחשב הם נשים מעל גיל 18. הנתון המפתיע ביותר הוא כי קבוצה זו גדולה באופן משמעותי מקבוצת השחקנים שהם בני פחות מ-17.
כשבוחנים את התמונה לעומקה, מסתבר שנשים מתמקדות דווקא במשחקים ה"פשוטים" יותר, אלה שהנגישות אליהם ברשת האינטרנט רבה, וכאלה שאינם מחייבים משחק מתמשך. מדוע דווקא אלה? ההנחה היא כי משחקים פשוטים, אינטואיטיביים וקצרים יחסית מהווים אמצעי להפגת מתחים והרגעות בסופו של יום מתיש.
להמשך הכתבה באתר MSNBC