מוחות שונים לומדים בדרכים שונות, וזו בדיוק הבעיה של ילדים רבים. רוב בתי הספר עדיין דבקים בתאוריה של מידה חינוכית אחת לכולם, לכן יש ילדים שנאבקים כל זמן הלמידה, רק מפני שתבניות הלמידה שניחנו בהן אינן תואמות את שיטת הלימוד הנהוגות בבתי הספר.ד"ר מל לוין, מסביר איך אפשר לזהות את תבניות הלמידה השונות. הוא מבהיר כיצד הורים ומורים יכולים לחזק את הכוח הטמון בכל ילד כך שיוכל לעקוב את קשייו.
המשך...
פרופסור מלכה מרגלית, ראש בית הספר לחינוך ע"ש קונסטנטינר באוניברסיטת תל אביב, שכתבה את הספר "בתנועה מתמדת" על ילדים היפראקטיביים, אומרת כי הורים ומחנכים רבים עלולים לבלבל בין גילויים של טמפרמנט פעיל ונמרץ של ילד אנרגטי, לבין בעיות של קשב וריכוז שמוגדרות היפראקטיביות. גם תכונות של שובבות וחוסר מנוחה זה מאוד נורמלי, וזה לא בהכרח מעיד על בעיה."
המשך...