אגרון
מילות מפתח
א   ב   ג   ד   ה   ו   ז   ח   ט   י   כ   ל   מ   נ   ס   ע   פ   צ   ק   ר   ש   ת   
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  
 
אישים
א   ב   ג   ד   ה   ו   ז   ח   ט   י   כ   ל   מ   נ   ס   ע   פ   צ   ק   ר   ש   ת   
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  
ניהול רגשי דוגמא עדכנית ובולטת למאבק המובנה בין ניהול עסקי וקר לבין ניהול רגשי בעולם טכנולוגי היא הדוגמא של מנכ"ל יאהו העולמית, מריסה מאייר, שהודיעה כי לא תאפשר יותר עבודה מהבית בשל פרודוקטיביות נמוכה, הציתה אש בשדה קוצים. הבעת רגש מצד המנהל לעובד המביע את דעתו ואת תחושותיו יכולה להשפיע לא רק על טיב ועל איכות פועלו ועבודתו, אלא גם על הסביבה המידית והקרובה.     המשך...
  >  אנשים וארגונים
מנהלים בספר להתנהל עם מנהלים חושף פרופ’ אדיג’ס את הסיבות להצלחות ולכישלונות בהתנהלותם של ארגונים ושל מנהליהם. הוא מציב בפני הקוראים מראה מלוטשת - גם אם לא נוח להביט בה - שבה משתקפות דרכי פעולתו של מנהל כלפי כפיפים, ממונים ועמיתים וכן דרכי פעולתם כלפיו. אין כמו ההתבוננות המטלטלת הזאת כדי להביא את הקורא לחשיבה מחודשת ורעננה על הסיבות להצלחותיו ולכישלונותיו של מנהל.     המשך...
  >  ספרים חדשים
מנהל חדש מה אסור לך לעשות אל תדבר על החברה שממנה הגעת, ערוך דיאגנוזה מהירה וקח כמה החלטות מהירות, אך לא דרמטיות, ואת מי שחותר תחתיך - אל תהסס לפטר. בראיון בלעדי מסביר פרופ' מייקל ווטקינס, מחבר הספר "90 ימי חסד", מה כדאי ומה אסור לעשות כשמנהל חדש נכנס לחברה. באחרונה תורגם "90 ימי חסד", שיצא לאור כבר לפני תשע שנים ונהפך לקלאסיקה עולמית, גם לעברית (הוצאת מטר).     המשך...
  >  אנשים במרחב הניהול
חקר התנהגות ארגונית סקירת ביקורת על מחקריו האחרונים של החוקר Charles Jacobs העוסק בחקר ההתנהגות ארגונית ובשינוי דגמי הניהול במקומות העבודה. Jacobs טוען כי מדיניות התגמול (כגון בונוסים) אינה אפקטיבית לחדשנות בארגונים ובחברות ואינה תורמת בהכרח למוטיבציה של העובדים לשנות. שינוי התנהגות ושינוי ציפיות של עובדים באמצעות תגמולים כספיים יעיל רק לטווחים מאד קצרים ואינו תורם רבות למהפך איכותי בארגון.     המשך...
  >  אנשים וארגונים
כיצד מנהלים את המנהלים המאמר דן בבניית תפיסה של מנהלים בכירים לניהול המנהלים המדווחים להם. מחד, גם מנהלים זקוקים שינהלו אותם. מאידך, זה אינו דפוס הניהול המוכר שעבד היטב אצל אותו סמנכ"ל פיתוח בתפקידו הניהולי הראשון. על התאמה בין אופי הניהול למנוהל (שהוא בעצמו מנהל), על פיתוח והעצמת מנהלים, על הבגרות הנדרשת מהמנהל הבכיר ועל היכולת לדחות סיפוקים. המאמר נכתב על ידי עופר לוי במגזין סטאטוס האחרון.     המשך...
  >  אנשים וארגונים
 
הרשמה ללקט
דוא"ל
* להסרה
במבט לאחור
רשימת קטגוריות מלאה
אנשים וארגונים
עבודה ועובדים
אנשים פשוטים
אפשר גם אחרת
יוצאי הדופן והמיוחדים
אנשים , מחשבים ואינטרנט
קיבוצים ואנשי ההתיישבות
החברה החרדית
עולים חדשים ועולים ותיקים
עובדים זרים
תרמילאים ומטיילים
קשישים
אנשים והקונפליקט הישראלי-ערבי
בני נוער וצעירים
אנשים והמצב הכלכלי
סיפורי התמודדות
גמלאים
מגזר ערבי
מחקרים ועיונים בפסיכולוגיה
מחקרים ועיונים ברפואה וביו-רפואה
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
הבריאות שלך
מחקרים ועיונים בסוציולוגיה ובאנתרופולגיה
מחקרים ועיונים בחינוך
מחקרים ועיונים בספרות
מחקרים ועיונים בהיסטוריה
מחקרים ועיונים בדמוגרפיה
מחקרים ועיונים בביולוגיה ובמדעי החיים
אנשים בעת העתיקה
ילדים , אמהות, הורים ומשפחה
יזמים, אנשי עסקים ואנשי היי-טק
ביוגרפיות, זכרונות ותולדות חיים
שכול
ניצולי שואה
סרטי תעודה
ספרים חדשים
מדעים ואנשים
אנשים , מזון ותזונה
אנשים, טבע וסביבה
אנשים במרחב הניהול
הרהורים ומחשבות
שיטות אימון
מחקרים ועיונים בקרימונולוגיה
סקירות מחלקת איסוף בפורטל הגורם האנושי

אודות  |   צרו קשר  |   שלחו קישור  |   RSS  |   אתר צמתי מידע
נבנה ע"י אפוק