 |
גל המחאות העלה מחדש היבטים נוספים, כמו היצרכנות הנובעת מהריאקציה לסגנון החיים ה"היפר-צרכני" (Hyper-Consumption). היבט נוסף של היצרכנות המוּנעת על ידי הצרכנים, קשור ל"כלכלת הכוונה". היצרכנות זו מעצבת את אופיים ואת צורתם של המוצרים הנדרשים על ידי הצרכנים על סמך מידע שנצבר באמצעות הרשתות החברתיות, בעוד התאגידים, שאינם שוב בעלי המונופול על המידע, נאלצים להיענות לביקושים המיוחדים.
המשך... |
> אנשים פשוטים > אנשים , מחשבים ואינטרנט
|
 |
ב1970 הוציאו האמריקאים 6 מיליארד דולר על קניית מזון מהיר; בשנת 2001 הם כבר הוציאו 110 מיליארד, יותר מכפי שהם מוציאים על סרטים, ספרים, עיתונים, סרטי וידיאו ומוסיקה. ספרו המצוין של אריק שלוסר מתאר איך השתלטה תעשיית הג'אנק פוד על העולם, מאז פתחו האחים מקדונלד מסעדה קטנה בדרייב-אין בקליפורניה. סקירת הספר החדש אומת המזון המהיר שנכתב על ידי אריק שלוסר.
המשך... |
> אנשים , מזון ותזונה
|
 |
"אלפא אמהות" - הוא כינוי חדש לאמהות שידן בכל: הן אלה הממוקדות בילדים, אבל לפעמים עובדות מחוץ לבית. הן גם אלה שיודעות להתמודד עם מטלות רבות בבת אחת ולחלק אותן לאנשים אחרים כשהעומס רב מדי, הן חוקרות ולומדות את האימהות שלהן ואת הצרכים שלהן- לרוב באמצעות האינטרנט. יש להן כסף להוציא ושיקול דעת כיצד לעשות זאת.
המשך... |
> ילדים , אמהות, הורים ומשפחה
|
|