בספר הוא מנסה להסביר לנו אילו מניפולציות עושים תאגידים גדולים (כדוגמת טארגט, רשת בתי הכלבו האמריקאית), על מנת לגרום לנו לקנות דברים שאנחנו בכלל לא צריכים. דוהיג מנסה להסביר לנו איך רשתות גדולות שכאלה מצליחות לאסוף עלינו מידע ולשלוח לנו תווי קניה והנחות למוצרים הספציפיים שאנחנו רוכשים, על סמך ההרגלים שלנו. הכל מתחיל ונגמר בהרגלים, בדברים שאנחנו כבר לא מייחסים להם חשיבות מרוב שאנחנו "רגילים" אליהם. כוחו של הרגל / צ'רלס דוהיג
|